miercuri, 25 aprilie 2012

Tastatura Mea

Eu acasa reparand tastatura mea care din cauza prafului si a mizeriei functiona tot mai greu si de aceea am incercat sa o repar singur am inceput prin a scoate pe rand tastele si a scoate toata mizeria si a sterge locurile dupa aceea am sters cu alcool sanitar si am inceput sa pun tastele la locul lor dar din gresala mea am stricat cauciucul din spatele unei taste si de aceea nu am mai putut folosi tastatura iar dupa aceea nu am mai cautat sa imi cumpar un cauciuc ci mi-am achizitionat o tastatura noua care este mult mai buna si mai performanta functioneaza foarte bine si este si foarte comoda si am inceput sa o curat sa o intretin dar cu mai mare grija si atentie sa nu mai pierd piesele sa nu mai stau iar mult timp fara o tastatura ca sa pot sa lucrez si sa pot sa vorbesc pe internet cu ajutorul tastaturi mele cele noi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu