luni, 26 martie 2012

Scoala altfel

In saptamana scoala altfel voam avea multe activitati interesante si foarte distractive activitatile se vor desfasura in zilele de 2-6 aprilie intraga saptamana nu se vor face ore ci se vor tine activitatile care au fost optate de elevi se vor merge sa se viziteze locuri interesante zic eu si ceva nou pentru noi ca sa invatam vom avea activitati distractive sport volei si fotbal la care sau inscris cei mai multi elevi.Eu in prima mea zi am optat pentru 3 ore de volei si 3 ore de fotbal iar in celelate zile vom merge la donat de sange cu clasa, vom merge sa vizitam Pompieri sa ne arate o simulare si vom mai merge la un centru de salvamont in Santion. Eu cred ca in saptamana altfel vom avea ce invata si o sa ne prinda bine pentru viitor si cred ca este o idee foarte buna cu Scoala Altfel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu