marți, 1 noiembrie 2011

Reactia mea dupa aflarea rezultatului de la bacalaureat

Reactia mea dupa aflarea rezultatului de la bacalaureat sper ca va fi una foarte buna sau macar buna sper eu, si sper sa nu am probleme pentru a intampina greutati si sper sa le trec cu bine daca va fi sa intampin,eu sper ca va iesi totul foarte bine deoarece ma pregatesc si ma voi pregati in curand pana la bacalaureat si eu zic sa mai am timp sa ma pregatesc ca sa iasa totul bine si sa am o surpriza placuta atunci cand voi vedea rezultatele de la bacalaureat si sa fac fericiti si parinti mei si frati sa ii vad si pe ei cum se bucura pentru mine,bacalaureatul pentru mine nu reprezinta o frica ci doar un examen care trece foarte repede si fara grija si trebuie luat pentru ca fara el nu poti sa te angajezi unde ai vrea si de aceia trebuie depus un efort pentru al trece si a te face fericit pe tine insuti in primul rand!Dupa aflarea rezultatului de la bacalaureat sper sa ma inscriu la facultate de informatica si sa lucrez in parale la o fabrica in domeniul care sa imi placa pentru am putea plati facultatea si sa imi ajut familia

2 comentarii: